polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tijd voor je verschillende partners

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Bronwyn




Vrouw
Aantal berichten : 156
Leeftijd : 48
Woonplaats : Limburg
Puntensysteem : 5698
Registration date : 04-03-09

Tijd voor je verschillende partners Empty
BerichtOnderwerp: Tijd voor je verschillende partners   Tijd voor je verschillende partners I_icon_minitimedi maa 17, 2009 11:25 am

Ik begin hoe langer hoe meer het gevoel te krijgen dat een mens veertien dagen in een week zou moeten hebben.

Ik ben graag bij haar, en door de omstandigheden kunnen we ook veel tijd samen doorbrengen. Maar zij is nu ook graag bij haar vriend, waardoor er minder tijd voor ons overblijft.

En eigenlijk is er ook te weinig tijd voor mij en mijn man. Omdat er zoveel tijd in zijn werk kruipt blijft er weinig tijd voor ons twee over en is hij jaloers op haar omdat ik meer tijd met haar doorbreng...

Hoe slagen jullie er in om genoeg tijd te vinden voor je partners?
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6288
Registration date : 01-03-08

Tijd voor je verschillende partners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd voor je verschillende partners   Tijd voor je verschillende partners I_icon_minitimedi maa 17, 2009 2:22 pm

Bronwyn schreef:
Ik begin hoe langer hoe meer het gevoel te krijgen dat een mens veertien dagen in een week zou moeten hebben.

Ik ben graag bij haar, en door de omstandigheden kunnen we ook veel tijd samen doorbrengen. Maar zij is nu ook graag bij haar vriend, waardoor er minder tijd voor ons overblijft.

En eigenlijk is er ook te weinig tijd voor mij en mijn man. Omdat er zoveel tijd in zijn werk kruipt blijft er weinig tijd voor ons twee over en is hij jaloers op haar omdat ik meer tijd met haar doorbreng...

Hoe slagen jullie er in om genoeg tijd te vinden voor je partners?

Door kwantitijd & kwaliteit te scheiden.

Ik zie sommige partners maar een paar keer per jaar, maar dan zijn we er ook helemaal voor elkaar en lijkt het alsof de tijd heeft stilgestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6063
Registration date : 24-02-08

Tijd voor je verschillende partners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd voor je verschillende partners   Tijd voor je verschillende partners I_icon_minitimedi maa 17, 2009 6:20 pm

Gewoon genieten van de tijd die je samen doorbrengt en niet piekeren over de tijd die je niet samen doorbrengt Wink

(is weer een té gemakkelijk antwoord zeker :s)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6727
Registration date : 24-02-08

Tijd voor je verschillende partners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd voor je verschillende partners   Tijd voor je verschillende partners I_icon_minitimewo maa 18, 2009 12:29 am

Bronwyn schreef:
Hoe slagen jullie er in om genoeg tijd te vinden voor je partners?
Ik eigenlijk niet, daarom dat ik momenteel geen tweede partner erbij neem. Wink
Het kan altijd gebeuren maar dan zal dat wel tijdens de weekdagen moeten gebeuren want in het weekend zit ik da bij mijn primaire.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5996
Registration date : 18-06-08

Tijd voor je verschillende partners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd voor je verschillende partners   Tijd voor je verschillende partners I_icon_minitimedi maa 24, 2009 10:51 pm

... eens denken... Rolling Eyes
-goede planning: dus op het moment dat je man niet thuis zal zijn, afspreken met de ander (*)
-zorg dat de tijd die je met elkaar hebt ook echt voor de ander is
-wat Evy zegt: geen zorgen maken om de tijd die je níet bij elkaar bent
-zorg dat je ook nog een eigen leven hebt (onderneem ook eens zelf iets, blijf zelfstandig)
-accepteer dat het zo gaat dat je je tijd tussen iedereen moet verdelen... (die 14daagse week komt er toch écht niet Wink )


(*) Plan ook weer niet ál te strak; voor dat je het weet ben je alleen maar bezig met agenda's:
go with the flow en geniet van en met elkaar cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tijd voor je verschillende partners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd voor je verschillende partners   Tijd voor je verschillende partners I_icon_minitimewo maa 25, 2009 3:33 am

Het wijst zichzelf, naar mijn gevoel.
Alhoewel ik niet uit praktijk kan spreken.
Want een passend (ietwat gevleugeld) polypuzzelstukje is nog niet op mijn weg gekomen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6063
Registration date : 24-02-08

Tijd voor je verschillende partners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd voor je verschillende partners   Tijd voor je verschillende partners I_icon_minitimedi jul 21, 2009 12:31 am

mieke,

ik heb je berichtje eventjes verplaatst en zo een nieuw onderwerp geopend.. ik denk dat je er véél zou aan hebben om je hier te registreren (je zal dan wel zien waarom...)

oja.. je berichtje staat onder het onderwerp 'touwtrekken'

verder wens ik je nog zeer veel sterkte toe en hoop dat jullie een oplossing vinden waarin iedereen zich goed bij voelt..

groetjes
evy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Tijd voor je verschillende partners Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijd voor je verschillende partners   Tijd voor je verschillende partners I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tijd voor je verschillende partners
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» polysaturation: How many partners is too many?
» Depressieve partners in polyamorie
» Veel jongere partners

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: