polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tolerantie binnen een polyrelatie

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimewo feb 04, 2009 2:45 am

Hoe tolerant zijn jullie binnen een polyrelatie?
In hoeverre hebben jullie de vrijheid en in hoeverre hebben jullie partners de vrijheid?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimezo maa 15, 2009 6:45 pm

Ik merk dat ik toleranter begin te worden, laat ik zeggen dat ik een bepaalde situatie niet acceptabel vindt en een oplossing aandraag, zodat mijn primaire partner samen met zijn vriendin een gezellige avond kunnen hebben, terwijl ik dat ook heb.
Situatie is het volgende.....
Als ik naar mijn vriend ga, dan ga ik naar zijn huis! Als mijn partner een afspraak heeft met zijn vriendin, en dat doen we nu nog op de zelfde dag en of avond, dan kunnen ze nergens terecht!
Want onze afspraak is dat er geen andere vrouw in huis komt, als ik er niet ben. Maar bij zijn vriendin kan het ook niet omdat er nog een kind in huis is!
Dus....het intieme gedeelte gebeurt met de billen bloot in bijvoorbeeld de duinen, of er zit een versnellingspook in de weg!
Een hotelletje boeken voor een paar uurtjes is een optie, maar toch..........Nee, ik vindt dat onze afspraak bijgesteld moet worden, ik ben nu tolerant genoeg ( heb er vrede mee ) dat mijn partner zijn date bij ons thuis kan ontvangen terwijl ik bij mijn date ben!
Nu moet mijn partner nog met dit idee vrede krijgen.....

Lieve groetjes van Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimezo maa 15, 2009 7:38 pm

Goed om te horen maar doe het rustig aan he?
Veelal zijn die regels gewoon gebaseerd op angsten, en naarmate je meer en meer gewoon wordt zakken die angsten en worden de regels soepler.
En hoe minder angsten en onzekerheden hoe meer je van het leven kan geniet! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6257
Registration date : 01-03-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimezo maa 15, 2009 9:33 pm

Mijn partners en ik hebben een hoog tolerantiepeil denk ik.

We gaan elkaar bv nt beperken op het aantal of het soort relaties. Ieder is 'oud & wijs' genoeg om daar zelf de kwaliteit & kwantiteit van in te schatten.

We hebben vnl een heleboel praktische afspraken, waarvan een paar heel fundamentele. Ik ga dat hier nt allemaal uitleggen, da's prive, maar om er een paar te noemen
- samen uit samen thuis, waarheen we ook gaan
- veilige seks
- iedereen weet dat we poly leven
- hygiëne
- angst of misverstanden zo snel mogelijk bespreekbaar maken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Gast
Gast




Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimewo maa 18, 2009 7:34 pm

Zo even een reactie op wat Happy geschreven heeft. Het gaat ons niet om de angst maar ik wil een duidelijke afspraak repecteren. Het idee dat Happy naar haar vriend is en ik met mijn sp hier in huis bevalt me nog niet. Ik zit hierin in een twijfel situatie. Wil niet met een sp hier in huis zijn zonder dat Happy aanwezig is. Ik kan niet aan het idee wennen dat ik hier met een "vreemde"vrouw in huis kan zijn. Zal misschien wel tussen me oren zitten, maar ik vind afspraak is afspraak. Misschien iemand andere ideeen hierover? Lees ze graag :-)

Groetjes Rob
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimewo maa 18, 2009 8:54 pm

Wel ik heb ook iets eigenaardigs.

Dat hier mijn tweede partner bij mij is daar heb ik geen probleem mee. Het is eigenlijk mijn domein, dus dat kan. Maar als mijn partner een man zou mee brengen voor meer dan heb ik er een probleem mee. Nu het klinkt niet logisch maar ik ben nogal hetro, en een man hier in mijn domein, die iets heeft met haar en dus niet gewoon op bezoek komt geeft bij mij een soort van afstotende reactie.

Het is niet dat zij niet bij die man mag zijn, maar niet op mijn domein.
En het rare is, als zij dat huis hier zou hebben en ik woon hier in zou ik er geen probleem mee hebben want het is dan haar domein. Maar ik denk dan niet dat ik mijn tweede partner bij mij zou brengen in haar plaats.

Allemaal ingewikkelde he? Wink

De reden is dat ik 0.00% aantrekkingskracht heb naar een man toen, ik heb dan ook geen mannelijke vrienden. 100% hetro noemen ze dat ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rozemarijn

Rozemarijn


Vrouw
Aantal berichten : 78
Leeftijd : 64
Woonplaats : Dordrecht
Puntensysteem : 5574
Registration date : 10-03-09

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 12:11 am

In mijn geval is het simpel. Ik heb één partner, die getrouwd is. Om de veertien dagen komt hij of naar mij, of ik ga naar hem. Als ik bij hem ben, is zijn vrouw er uiteraard ook. Gelukkig zijn zij en ik vriendinnen geworden, dus dat geeft geen problemen. Sterker nog: ik voel me altijd erg welkom bij hen thuis. Als ik bij hen ben, slaapt hij bij mij. Dat heeft zijn vrouw voorgesteld en dat vind ik erg lief van haar. Soms zijn we ook met ons vieren, als haar vriend er ook is, dat is helemaal fijn. Ik heb het ontzettend getroffen met deze drie lieve mensen, vind ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rozemarijn

Rozemarijn


Vrouw
Aantal berichten : 78
Leeftijd : 64
Woonplaats : Dordrecht
Puntensysteem : 5574
Registration date : 10-03-09

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 12:19 am

PT, vraagje.

Ook als je "100% hetero" bent, kan je toch wel mannelijke vrienden hebben?

Ben zelf ook hetero, maar heb een aantal zeer lieve vriendinnen, die heel belangrijk voor me zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 12:21 am

PolyToo schreef:

De reden is dat ik 0.00% aantrekkingskracht heb naar een man toen, ik heb dan ook geen mannelijke vrienden. 100% hetro noemen ze dat ;-)

Nee PT dat noemen ze homofoob Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 12:29 am

Snoes schreef:
PolyToo schreef:

De reden is dat ik 0.00% aantrekkingskracht heb naar een man toen, ik heb dan ook geen mannelijke vrienden. 100% hetro noemen ze dat ;-)

Nee PT dat noemen ze homofoob Razz
Nikske homofoob, ik heb dat met alle mannen, ook hetro mannen. lol!
Daarbij ik werk ook met mannen die homo zijn, dus daar heb ik geen probleem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 12:36 am

Rozemarijn schreef:
PT, vraagje.

Ook als je "100% hetero" bent, kan je toch wel mannelijke vrienden hebben?
Ik ben wel passie gedreven, niet altijd sexueel passioneel maar er zit toch ergens wel een sexuele energie in elke vriendschap die ik heb (bvb flirten).
Ik ken dus mannen, ik werk met mannen, maar omdat mijn sexuele passie bij mannen niet aanwezig is, heb ik geen behoefte om veel met mannen in contact te zijn en ook geen echte vriendschap mee te hebben.

Het is niet logisch, dat weet ik maar al te goed. lol!
Maar ik zit nu eenmaal zo in elkaar. jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6257
Registration date : 01-03-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 1:39 am

Ik ga ook meestal naar mijn partners.
Sinds ik alleen woon is er nog maar 1 partner in mijn huis geweest, maar da's dan ook mijn liefste. Ze heeft het moeilijk met het idee dat hier ook andere partners zullen komen, maar ze weet dat dat zal gebeuren. Ze wil wel graag weten wie & wanneer, dus dat zal ik haar ook zeggen.
Ik zou het in elk geval ook helemaal nt zien zitten dat ze met een andere partner naar mijn huis zou komen. Dat die bij haar thuis komen of zij bij hen daar heb ik weinig moeite mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6257
Registration date : 01-03-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 1:40 am

PolyToo schreef:
Snoes schreef:
PolyToo schreef:

De reden is dat ik 0.00% aantrekkingskracht heb naar een man toen, ik heb dan ook geen mannelijke vrienden. 100% hetro noemen ze dat ;-)

Nee PT dat noemen ze homofoob Razz
Nikske homofoob, ik heb dat met alle mannen, ook hetro mannen. lol!
Daarbij ik werk ook met mannen die homo zijn, dus daar heb ik geen probleem mee.

Homofoob betekent nt noodzakelijk angst of afkeer van homo's maar veeleer ruimer: angst van (relaties met) het eigen geslacht (klinkt beetje raar tongue ).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Rozemarijn

Rozemarijn


Vrouw
Aantal berichten : 78
Leeftijd : 64
Woonplaats : Dordrecht
Puntensysteem : 5574
Registration date : 10-03-09

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 1:54 am

Hm PT, dat klinkt toch wel een beetje raar, hoor, vind ik. Maar misschien begrijp ik het verkeerd? Zeg je nou dat je geen vriendschap met iemand kan hebben zonder dat er een bepaalde (hoeveelheid) sexuele energie bij komt kijken?

Zo ja: dat lijkt me erg vermoeiend, eerlijk gezegd!
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6257
Registration date : 01-03-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:11 am

Rozemarijn schreef:

Zo ja: dat lijkt me erg vermoeiend, eerlijk gezegd!

bounce Sleep bounce Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:13 am

Rozemarijn schreef:
Hm PT, dat klinkt toch wel een beetje raar, hoor, vind ik. Maar misschien begrijp ik het verkeerd? Zeg je nou dat je geen vriendschap met iemand kan hebben zonder dat er een bepaalde (hoeveelheid) sexuele energie bij komt kijken?

Zo ja: dat lijkt me erg vermoeiend, eerlijk gezegd!
Nee juist niet vermoeiden! :-)
Het is een passionele seksuele energie, en ik kan er uren van genieten. :-)
Het is mijn energiebron!

Let op, passionele sexuele energie betekent niet dat ik daadwerkelijk sex hebt hé!
Het is gewoon een interesse.

Het is geen angst voor mannen he! Ik werk al jaren met enkel maar mannen en daar heb ik geen enkel probleem mee.
Waarschijnlijk is het omdat ik tijdens mijn studie en mijn werk nu zoveel in contact ben met mannen dat ik gewoon eens iets anders wil dan al die mannelijke energie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rozemarijn

Rozemarijn


Vrouw
Aantal berichten : 78
Leeftijd : 64
Woonplaats : Dordrecht
Puntensysteem : 5574
Registration date : 10-03-09

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:22 am

Ja schat, dat begrijp ik wel, dat je niet met iedereen sex hebt.

En ja, ik weet dat sexuele passie een energiebron kan zijn.

Maar toch moet ik er niet aan denken dat bij al mijn vriendschappen sexuele energie een rol zou spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:27 am

Hallo all. ff wakker worden Very Happy Het gaat bij mij om een stukje respect naar elkaar toe Very Happy Ik kan en mag van mijn vrouwtje mijn sp mee naar huis nemen. Maar ik worstel met de gedachten dat wij een DUIDELIJKE afspraak hebben GEEN sp in huis te halen als de andere niet thuis is. Zit hier met een tweestrijd met mezelf! OF je nou homo, bi of wat dan ook bent maakt niet uit maar gaat om gevoelens Very Happy ( zie geschreven stukje Happy)

Groeten Rob
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6257
Registration date : 01-03-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:32 am

Rob54 schreef:
Hallo all. ff wakker worden Very Happy Het gaat bij mij om een stukje respect naar elkaar toe Very Happy Ik kan en mag van mijn vrouwtje mijn sp mee naar huis nemen. Maar ik worstel met de gedachten dat wij een DUIDELIJKE afspraak hebben GEEN sp in huis te halen als de andere niet thuis is. Zit hier met een tweestrijd met mezelf!
Groeten Rob

Kun je dan geen nieuwe afspraak maken Rob? Bv nt in de slaapkamer? Geen genante situaties bij het thuiskomen? Elkaar nog even ontmoeten og net nt?

Wat zit er eigenlijk precies achter deze afspraak?

En in extremis kun je nog altijd een ritje maken, of het bos in, of een kamer huren, of..... gebruik je fantasie jocolor .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6257
Registration date : 01-03-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:33 am

Rozemarijn schreef:
Ja schat, dat begrijp ik wel, dat je niet met iedereen sex hebt.

Hoezo 'schat'? Shocked

dacht dat ik je schat was? Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:33 am

Rozemarijn schreef:
Ja schat, dat begrijp ik wel, dat je niet met iedereen sex hebt.

En ja, ik weet dat sexuele passie een energiebron kan zijn.

Maar toch moet ik er niet aan denken dat bij al mijn vriendschappen sexuele energie een rol zou spelen.
De meesten weten het zelfs niet. geek
Nu ik heb ook nog andere passies, die niet sexueel getint zijn ;-)
In alles ben ik eigenlijk passioneel gedreven, passie om te leren, passie om te leren fotografferen, passie om 3D ontwerpen, te leren...
Passie om alles van polyamorie te bestuderen, passie om quantum mechanica te leren, passie om mensen te helpen...

Nu ik heb geen tekort aan vriendschappen, zelfs als ik een hele groep vrienden gewoon los laat creeer ik gewoon spontaan nieuwe. Dat is altijd een van mijn sterkste punten geweest, maar ik heb er gewoon veel te weinig tijd voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6257
Registration date : 01-03-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:37 am

PolyToo schreef:

Nu ik heb geen tekort aan vriendschappen, zelfs als ik een hele groep vrienden gewoon los laat creeer ik gewoon spontaan nieuwe. Dat is altijd een van mijn sterkste punten geweest, maar ik heb er gewoon veel te weinig tijd voor.

Vreemd, is het net niet typisch voor een passie dat je er veel tijd voor vrijmaakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Gast
Gast




Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:43 am

vrouwenfluisteraar schreef:
Rob54 schreef:
Hallo all. ff wakker worden Very Happy Het gaat bij mij om een stukje respect naar elkaar toe Very Happy Ik kan en mag van mijn vrouwtje mijn sp mee naar huis nemen. Maar ik worstel met de gedachten dat wij een DUIDELIJKE afspraak hebben GEEN sp in huis te halen als de andere niet thuis is. Zit hier met een tweestrijd met mezelf!
Groeten Rob

Kun je dan geen nieuwe afspraak maken Rob? Bv nt in de slaapkamer? Geen genante situaties bij het thuiskomen? Elkaar nog even ontmoeten og net nt?

Wat zit er eigenlijk precies achter deze afspraak?

En in extremis kun je nog altijd een ritje maken, of het bos in, of een kamer huren, of..... gebruik je fantasie jocolor .

Heb genoeg van de duinen, auto enz. lol! We hebben duidelijke afspraken over ontvangst e.d. Mijn afspraken met Happy heb ik repect voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:51 am

Auto ja, duinen heb ik nog niet geprobeerd. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6257
Registration date : 01-03-08

Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitimedo maa 19, 2009 2:52 am

Rob54 schreef:

Heb genoeg van de duinen, auto enz. lol! We hebben duidelijke afspraken over ontvangst e.d. Mijn afspraken met Happy heb ik repect voor.

Begrijp ik wel maar het is nt omdat afspraken duidelijk zijn dat je ze nt kan veranderen he?

Relaties evolueren, afspraken doen dat dus best ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Gesponsorde inhoud





Tolerantie binnen een polyrelatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tolerantie binnen een polyrelatie   Tolerantie binnen een polyrelatie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tolerantie binnen een polyrelatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 0.75 polyrelatie
» Ergste in een polyrelatie
» (On)gelijkheid in een polyrelatie
» kinderen binnen polyrelatie?
» Vragen die je moet stellen in een beginnende polyrelatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: