polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 mmv relatie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6062
Registration date : 24-02-08

mmv relatie Empty
BerichtOnderwerp: mmv relatie   mmv relatie I_icon_minitimedo jan 15, 2009 4:34 pm

Via mail kreeg ik volgende vraaag:

>Hey,
>
> ik ben zelf een man van 20 jaar, en ik en mijn vriedin willen ook graag een derde persoon erbij: een man.
> De beste optie voor ons is dat iedereen met elkaar kan connecten, dus dat seks verdeeld kan worden.
>
> Hoe gaat dat in jullie mmv relatie? en hebben jullie kinderen? hoe denken jullie daarover?
>


Bij ons is het zo dat alle relaties gelijkwaardig zijn en dat iedereen een relatie heeft met iedereen. (ook op sexueel gebied)
We verdelen onze tijd.. we hebben tijd dat we alle drie samen doorbrengen maar ook tijd dat we met z'n tweeën doorbrengen.

We hebben een kindje en plannen in de toekomst nog een kindje van de andere man.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5447
Registration date : 08-09-09

mmv relatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mmv relatie   mmv relatie I_icon_minitimedi sep 08, 2009 11:27 pm

Wij zitten ook met een MMV relatie.

Wij hebben samen 6 kindjes en een kleinzoon en dat klikt enorm goed tussen de kinderen.
We hebben 4 dochters 19 jaar, 11jaar, 9 jaar en 6 jaar en 2 zonen , 12 jaar en 7 jaar de kleinzoon is nu bijna 21 maanden en dat gaat heel goed.

Wij kunnen jammer genoeg nog niet samen wonen maar we spenderen zoveel mogelijk tijd samen en hangen dagelijks aan de foon met elkaar of op skype.
Mijn mannen hebben geen sexuele relatie maar ze houden wel van elkaar en kunnen uren en tot diep in de nacht kletsen. Je zou kunnen zeggen dat ze een "babbelrelatie" hebben.
Als we met 3 in bed liggen is dat ook met 3 maar het blijft man-vrouw-man.
Maar moesten ze in de toekomst toch verder gaan en echt met elkaar de liefde bedrijven ga ik er zeker niet tegen ingaan. Er is niks mooier dan mensen te zien die elkaar hun liefde geven, of het nu man-vrouw is of man-man of vrouw-vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6287
Registration date : 01-03-08

mmv relatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mmv relatie   mmv relatie I_icon_minitimedo sep 10, 2009 2:10 am

Bon, mijn vorige post is hiermee wat overbodig geworden.
Blijft toch de vraag naar reacties van de omgeving? Familie, collega's...?
In elk geval chapeau, PA met 10 personen onder 1 dak (als ik het goed begrijp)... het is nog weinigen gegeven!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
Ellie

Ellie


Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 48
Woonplaats : Stabroek, Antwerpen
Puntensysteem : 5447
Registration date : 08-09-09

mmv relatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mmv relatie   mmv relatie I_icon_minitimevr sep 11, 2009 3:39 pm

De reacties van familie en omgeving is vrij uiteenlopend.
We zijn ondertussen geleerd dat die die het ons gunnen om gelukkig te zijn er helemaal niet moeilijk overdoen , en dan ook weinig vragen stellen. De gene die dan vragen stellen krijgen een eerlijk antwoord en die blijken er dan ook mee gesteld te zijn.
We brullen het niet van de daken maar steken het zeker ook niet weg, in het openbaar of zo blijven we gewoon doen wat "normale koppels" ook doen, dus een kus, een hand of zelfs een knuffel met 3 is voor ons normaal. Hoe mensen daar dan op reageren is eigelijk ons probleem niet echt. Wat familie betreft zijn er wel mensen die het niet begrijpen , ze denken dat het niet kan blijven duren of dat ik als vrouw in de relatie met den tijd toch 1 van de 2 partners gaat verkiezen.
Het gaat er niet in dat je gewoon van 2 mensen kan houden, we doen er niet moeilijk over , onze deur staat open en we zien met tijd dat ze ook wel inzien dat het idd allemaal gewoon is.

Wat dat samenwonen betreft is het jammer dat het nog niet permanent is , maar we zijn zoveel mogelijk met z'n alle samen en dan slapen we wel allemaal onder 1 dak , geweldig is dat.
'sMorgens opstaan en gewoon iedereen bij elkaar hebben is het zaligste kado om een nieuwe dag mee te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mmv relatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: mmv relatie   mmv relatie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mmv relatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe weet ik dat een polyamore relatie inderdaad een polyamore relatie is?
» film mmv-relatie
» Wat primeert er in een relatie?
» neuken met andere vent
» Symmetrie/asymmetrie in de relatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: