polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Ageeth
Gast




Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009   Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 I_icon_minitimevr jan 09, 2009 3:16 pm

De inschrijving is geopend! Ik nodig u uit voor het 3e Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben op 8 februari 2009.

Yoyo, oprichtster en directeur van de school voor Levenskunst Meer mensen Mens, start de dag met een interactieve kennismaking, gevolgd door een lezing over Grenzeloos liefhebben: 'Het heeft lang geduurd voordat ik begon te beseffen dat onvoorwaardelijke liefde begint bij mijzelf. Dat het vermogen om anderen in vrijheid lief te hebben groeit naar de mate waarin ik oordelen op en misvattingen over mijzelf kan loslaten.'

Na de lunch kunt u kiezen. Laat uw emoties analyseren door Marinus Knoope. Luister naar een sprookje over liefde en seksualiteit door Rinus van Warven. Laat u door Yvonne Sep inwijden in Biodanza, praat mee over polyamorie met Ageeth Veenemans.

Jan van Koert, internationaal gecertifieerd trainer Nonviolent Communication, sluit af met de lezing 'Kan ik van velen houden?' De hele dag kunt u zich tien minuten lang grenzeloos laten verwennen met een stoelmassage door Wilma Verheijen. Tot slot hapje/drankje.

Schrijf u in voor een ontmoeting met gelijkgestemden en inspiratie door bijzondere sprekers en workshopleiders!

Meer informatie over het programma, de kosten en inschrijven vind je op www. grenzeloosliefhebben.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6085
Registration date : 24-02-08

Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009   Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 I_icon_minitimevr jan 09, 2009 5:43 pm

Hoi Ageeth
blij om je hier eens te mogen zien Smile cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 6018
Registration date : 18-06-08

Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009   Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 I_icon_minitimevr jan 09, 2009 8:28 pm

Jaaa! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
alegria

alegria


Man
Aantal berichten : 595
Leeftijd : 65
Woonplaats : mechelen
Puntensysteem : 6310
Registration date : 01-03-08

Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009   Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 I_icon_minitimevr jan 09, 2009 9:05 pm

Wij gaan, wie nog???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.chedera.be
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6749
Registration date : 24-02-08

Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009   Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 I_icon_minitimeza jan 10, 2009 3:47 am

Ik ga ook. :-)

Ik kan het wel aanraden als je tussen een bende polys zit.
Ok het zijn wel ollanders maar dat went wel snel. lol!

De vorige 2 meetings waren veel te kort en ik ben nu blij bat het ene hele dag is. cheers
Einedlijk tijd om eens deftig met elkaar te kunnen praten he?
Terug naar boven Ga naar beneden
willemII

willemII


Man
Aantal berichten : 234
Leeftijd : 60
Woonplaats : Antwerpen
Puntensysteem : 5854
Registration date : 04-06-08

Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009   Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 I_icon_minitimeza jan 10, 2009 10:34 pm

Te ver weg. spijtig
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vegancafee.be
Gesponsorde inhoud





Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009   Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Valentijnsymposium Grenzeloos liefhebben 2009
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gelukkig 2009

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: poly-dating-
Ga naar: