polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Monogame affaire naar polyamory.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6718
Registration date : 24-02-08

Monogame affaire naar polyamory. Empty
BerichtOnderwerp: Monogame affaire naar polyamory.   Monogame affaire naar polyamory. I_icon_minitimezo dec 14, 2008 1:45 am

Nu ik zeg wel dat je vanaf het begin open en eerlijk moet zijn naar al je partners toe als je een nieuwe relatie start, maar de realiteit is ook zo dat sommigen het soms kan zijn dat je in een monogame relatie je begint verliefd te worden op iemand, een verborgen affaire heeft en nu ontdekt dat je eigenlijk polyamore bent.

Groot probleem nu want je hebt al een jaar een affaire en je wilt dat nu vertellen aan je partner die van niets weet dat je polyamore bent en zo wilt gaan leven. En nu?
Welke raad zou je aan die mensen geven die in die situatie zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Monogame affaire naar polyamory. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monogame affaire naar polyamory.   Monogame affaire naar polyamory. I_icon_minitimezo dec 14, 2008 4:33 pm

Ik heb een monogame relatie en ben verliefd geworden op iemand anders. In plaats van eerst een jaar stiekem te doen, ben ik vanaf het begin af aan open geweest naar mijnvriend toe. Ik was niet op slag verliefd op die ander, maar kon wel aangeven bij mijn vriend dat zij toch meer dan speciaal voor me was. Ook kan ik goed met hem praten over mijn eigen twijfels. Deze ontwikkeling had ik bij mezelf nooit verwacht, verliefd worden op een ander.

In ieder geval, om antwoord te geven op jou vraag, zou ik moeten zeggen dat je na een jaar stiekem doen je een jaar te laat bent. Er is al gelogen, hoe kan je dan verwachten dat de ander je nog vertrouwd?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Monogame affaire naar polyamory.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tips van ervaren monogamen die een polypartner hebben
» Is dit polyamory?
» Het positieve van polyamory
» THE 12 PILLARS OF POLYAMORY
» www.polyamory.org.uk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: