polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wilbert
Gast




Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ?   Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? I_icon_minitimema sep 22, 2008 1:57 pm

Hai, iedereen

Ik zoek, voor een serieus artikel over polyamory, twee vrouwen die hierover willen praten.
Ik ben geïntereseerd in het wat en waarom over polyamory. Het is voor een glossy hogeschooltijdschift. Ben je geïnteresseerd of nieuwsgierig mail dan even naar wilbertzuil@hotmail.com.

mvg,
Wilbert
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6032
Registration date : 24-02-08

Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ?   Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? I_icon_minitimema sep 22, 2008 7:17 pm

je hebt mail
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6696
Registration date : 24-02-08

Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ?   Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? I_icon_minitimema sep 22, 2008 11:49 pm

Eugh Wilbert, een hotmail account maakt iedereen nerveus als je iemand wilt contacteren op deze manier. Wie zegt niet dat je een faker bent? Question

En waarom enkel maar vrouwen? Shocked
Ik veronderstel dat je er niets op tegen hebt dat de mannelijke partners ook mee komen he?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ?   Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? I_icon_minitimewo sep 24, 2008 12:17 am

misschien bedenkt meneer dat vrouwen er makkelijker over praten ^^ ennuh misschien zou het inderdaad handig zijn als de complete vrouwelijke polyamory aanhangers in beweging kwamen aangezien alles wat ik momenteel hoor is veelwijverij dit veelwijverij dat....

ik blijf bij mijn standpunt ik wil een harem van mannen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ?   Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? I_icon_minitimewo sep 24, 2008 3:53 pm

phixy schreef:
ik blijf bij mijn standpunt ik wil een harem van mannen Wink


hahahaha, hilarisch phixy!!! Wij (=dimi en ik) ook graag! Wink


prrrr,

cat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ?   Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Iemand die wil praten over Polyamory ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht: verhalen over liefde (boek)
» Het grote voordeel het vroeg te vertellen dat je verliefd bent op iemand anders
» medewerkers gezocht
» Gezocht: Mensen voor mooie documentaire
» Gezocht! koppels voor reportage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: media-
Ga naar: