polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Media madam

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6727
Registration date : 24-02-08

Media madam Empty
BerichtOnderwerp: Media madam   Media madam I_icon_minitimevr sep 12, 2008 6:57 pm

Ik heb wat verteld over polyamory tegen een schoon media madam en de link naar deze site doorgestuurd. Dus mannen! Braaf zijn he? En niet teveel kwijlen geek

Hopelijk krijgt ze interesse en komt ze hier kijken en kan ze mischien ons een duwtje in de rug geven, zodat polyamory meer bekend wordt bij de mensen en ontdekken dat het niet zo bedreigend is. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
enki

enki


Vrouw
Aantal berichten : 96
Leeftijd : 56
Woonplaats : Mechelen
Puntensysteem : 5847
Registration date : 17-06-08

Media madam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media madam   Media madam I_icon_minitimedi sep 16, 2008 1:16 pm

Citaat :
... Hopelijk krijgt ze interesse en komt ze hier kijken en kan ze mischien ons een duwtje in de rug geven, zodat polyamory meer bekend wordt bij de mensen...

jouw goeie bedoelingen niet in twijfel getrokken, PolyToo, zal het mij worst wezen wat andere mensen er van vinden Wink Of het nu al dan niet sociaal aanvaard wordt / gaat worden, gaat mij echt niet beïnvloeden in de manier waarop ik momenteel leef. De tijd dat ik het "wegstak" voor vrienden en familie, heb ik al lang achter mij gelaten, en ik heb me sindsdien nog nooit zo goed gevoeld.

Noch ik, noch de betrokken partners, liggen er wakker van. Mensen die het niet (willen) snappen, zullen mijn persoonlijke beleving alvast niet dempen, en ik heb al gemerkt dat, hoe normaler je het hier en daar "naast je neus weg" laat vallen tijdens een gesprek, hoe gewoner de reacties zijn. Dus al die media-aandacht is niet aan mij besteed, noch heb ik de intentie als pionier De Blijde Boodschap te gaan verkondigen Cool

Ieder z'n ding, toch? flower
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6727
Registration date : 24-02-08

Media madam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media madam   Media madam I_icon_minitimeza sep 20, 2008 11:14 pm

Pioniering is wel mijn ding, het zit in de genen. geek
Op alle niveaus :-) Cool

Nu het is wel zo, als je doet alsof het de normaalste zaak is van de wereld, dat de omgeving het sneller aanvaardt, maar als je ooit wilt trouwen met 3 of officieel samenwonen met 3 of meer, moet er een kritische massa ontwikkelled worden van mensen die begrijpen wat dat eigenlijk is zodat het uiteindelijk om lange tijd het wettelijk aanvaardt wordt.

Homohuwelijken zouden nu nog niet bestaan als niemand de moeite had gedaan om te pionieren.
Het process duurt 10-20 jaar schat ik.

En ik vind dat polyamorie eigenlijk geen blijde boodschap is. Ik vind juist dat men mensen moet afraden om met polyamorie te beginnen zolang ze nog niet in staat zijn om de basisbeginselen zoals communiatie, praten en liefde naar elkaar toe aan kunnen binnen een monogame relatie te ondersteunen.

Mensen converteren tot polyamory is in feite misdadig vind ik. Je doet mee schade dan goed,als het niet in hen zit dan moet je het hen niet aanraden die gaan gewoon verongelukken en ongelukkig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShadowVT

ShadowVT


Man
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 56
Woonplaats : Stabroek
Puntensysteem : 5377
Registration date : 13-09-09

Media madam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media madam   Media madam I_icon_minitimedo sep 17, 2009 1:30 pm

Polytoo je hebt ergens wel gelijk

maar !!!!!
mijn oordeel is dat de meeste poly relaties naar de knoppen word gedaan door derden
en door de maatschappij, wanneer derden en de maatschappij meer verdraagzaam zullen worden inzake poly dan zullen deze relaties dan ook veeeeeeeeeel meer kans hebben om te slagen.

als de media er aan mee doet om dit fenomeen zoals het sommigen noemen kenbaar te maken dan is het te hopen dat die dat positief doen

maar je weet wat de media graag doet en dat is sensatie crieeren

dus opletten geblazen met die media

wan als de maatschappij op een totaal verkeerde voet gestart wordt dan zal ons poly leventje nog moeilijker worden

scared
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Media madam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media madam   Media madam I_icon_minitimevr sep 18, 2009 4:10 pm

ShadowVT heeft hier wel een punt, dat is in het verleden al wel gebleken met interviews, waarvan de vragen later door een redactie zijn gewijzigd en daardoor een volkomen vertekent beeld gaven.
Dit tot groot ongenoegen en verdriet van de geinterviewden.

Hieruit blijkt dan ook wel, dat lang niet alle media even integer met geinterviewden omgaan, en derhalve is voorzichtigheid geboden.

Het is dan ook raadzaam in zo'n geval, om vooraf de afspraak te maken dat er alleen datgene mag worden gepubliceeerd na autorisatie van de geinterviewde(n).
En dat schriftelijk vast te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShadowVT

ShadowVT


Man
Aantal berichten : 36
Leeftijd : 56
Woonplaats : Stabroek
Puntensysteem : 5377
Registration date : 13-09-09

Media madam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media madam   Media madam I_icon_minitimema sep 28, 2009 2:21 am

inderdaad Ingres

zeker dat schriftelijk vast te leggen
en als het kan na de intervieuw een copy vragen
zodat moest er geknipt en geplakt geweest zijn dat je dan ook de bewijzen hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Media madam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Media madam   Media madam I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Media madam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» poly in the media
» Poly And The Media
» PA in de Vlaamse media
» Bekendheid met PA vergroten via sociale media

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Polycafé-
Ga naar: