polyamory
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

polyamory

Het eerste Belgische polyamory forum
 
IndexPortalGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De mooiste ervaring

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimeza sep 06, 2008 9:35 pm

Wat is bij jullie, de mooiste ervaring geweest in een poly relatie ?

flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimezo sep 07, 2008 5:43 pm

(voor mij: in een poly situatie)
tot nu toe: het jalief-gevoel ervaren drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimezo sep 07, 2008 7:29 pm

Ja zeker het jalief gevoel hier ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy
Admin
Evy


Vrouw
Aantal berichten : 646
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zedelgem
Puntensysteem : 6061
Registration date : 24-02-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimezo sep 07, 2008 7:39 pm

heb er een nachtje over moeten slapen om hier op te kunnen antwoorden
want heb met m'n 2 mannen al zoveel mooie momenten gehad...

maar volgens mij was voor mij het mooiste moment en ervaring.. toen m'n 2 mannen me vertelden dat ze gepraat hadden en dat ik niet hoefde te kiezen tussen een van hen maar dat ik m'n leven mocht delen met hen allebei..
zodat ik geen hartverscheurende keuze zou moeten maken tussen de 2 liefdes van m'n leven..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://polyamory.actieforum.com
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimezo sep 07, 2008 8:03 pm

.... De mooiste ervaring 214 ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Een beetje hemel op aarde   De mooiste ervaring I_icon_minitimezo sep 07, 2008 11:24 pm

snoeperke schreef:
dat ik niet hoefde te kiezen tussen een van hen maar dat ik m'n leven mocht delen met hen allebei..

Dat is prachtig snoeperke !
Bijna te mooi om waar te zijn.
Maar toch is het bij jou zo.
Dus geniet maar van elk moment met je twee mannen.
Je hebt een beetje de hemel op aarde. flower


De mooiste ervaring 116
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimema sep 08, 2008 8:24 pm

Voor mij het besef dat als er nog iemand anders verliefd wordt op mij dat ik geen nee moet zeggen maar haar liefdevol kan omarmen. flower flower albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimedi sep 09, 2008 2:18 pm

snoeperke schreef:
heb er een nachtje over moeten slapen om hier op te kunnen antwoorden
want heb met m'n 2 mannen al zoveel mooie momenten gehad...

maar volgens mij was voor mij het mooiste moment en ervaring.. toen m'n 2 mannen me vertelden dat ze gepraat hadden en dat ik niet hoefde te kiezen tussen een van hen maar dat ik m'n leven mocht delen met hen allebei..
zodat ik geen hartverscheurende keuze zou moeten maken tussen de 2 liefdes van m'n leven..

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten de dag dat mij werd verteld dat ik niet hoefde te kiezen maar van allebij mocht houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
LOL
Gast




De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Een fijne gdachte   De mooiste ervaring I_icon_minitimewo sep 10, 2008 9:48 pm

Heel fijn voor jou mijn beste, LOL cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimedo sep 11, 2008 9:56 am

Tot nu toe heb ik nog niet echt een positieve ervaring gehad.

Het voelt wel lekker dat je weet dat er meer dan 1 vrouw verliefd is op je .. maar daar wordt niet echt iets mee gedaan. Meestal is er geen ruimte voor en wordt het in de kiem gesmoord.


D.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Vrouw
Aantal berichten : 527
Leeftijd : 55
Woonplaats : Nederland
Puntensysteem : 5994
Registration date : 18-06-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimevr sep 12, 2008 4:07 am

Dryade schreef:
.... Meestal is er geen ruimte voor en wordt het in de kiem gesmoord.

No
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimevr sep 12, 2008 4:34 am

Dryade schreef:
Meestal is er geen ruimte voor en wordt het in de kiem gesmoord.
Wat bedoel je hiermee dryade?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimevr sep 12, 2008 9:22 am

Wat ik bedoel?

Wanneer ik het gevoel krijg dat de relatie van de dame in kwestie er niet klaar voor is .. (om een bijkomende relatie te dragen) ... dan zet ik een stap opzij.

Vroeger had ik ergens een soort van serieel monogaam leven en daar kwamen wel eens dames in voor die gebonden waren in een mono-relatie. Ze werden verliefd en op zich is dat wel heel leuk ... maar als men dan risico's gaat nemen dat hun (goeie) relatie zou kunnen kapot maken, dan ben ik daar niet meer mee tevreden. Dan ging ik vaak uit die relatie en moest dat gevoel verdwijnen. En meestal kwam het erop neer dat je volledig contact moest verbreken.

Om maar een voorbeeld te geven hé.


D.
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimevr sep 12, 2008 6:29 pm

Het is inderdaad niet mooi om een bestaande relatie te saboteren. Dat is geen tken van liefde maar gewoon van egoisme. Het zal nog lang duren eer de mensen hier in Belgie polyamorie kennen en begrijpen maar het begint langzaam he? Wij zijn dan ook pioniers. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Birgit

Birgit


Vrouw
Aantal berichten : 27
Leeftijd : 54
Woonplaats : Omgeving Turnhout
Puntensysteem : 5786
Registration date : 23-06-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimezo sep 14, 2008 6:37 pm

Mijn mooiste ervaring ... meer een gevoel ...
Dat als ik iemand heel leuk enzo vind, dat dat 'mag' !
En dat ik mag gaan ontdekken waartoe dat kan leiden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
enki

enki


Vrouw
Aantal berichten : 96
Leeftijd : 56
Woonplaats : Mechelen
Puntensysteem : 5845
Registration date : 17-06-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimedi sep 16, 2008 1:02 pm

mijn mooiste ervaring is nog steeds bezig, de relaties waar ik momenteel inzit en heel bewust kan en màg beleven...

Als ik echt een memorabel moment moet uitkiezen, ga ik voor de dag toen Ph en Brenda mekaar leren kennen hebben, en ik zag dat er wederzijds respect was. Het is sowieso moeilijk met een zogenaamde pp die voor langere tijd in het buitenland zit, zoals Ph dus, en die door lijfelijke afwezigheid de dagdagelijkse interactie mist. De bodylanguage als ik over haar praat, m'n gezichtsuitdrukkingen als ik een mailtje van haar lees, m'n fonkelende ogen als ik met haar bel... Hij had de ganse "opbouw" gemist - niet dat ik er niet over communiceerde maar toch bleek achteraf dat hij dat van op afstand anders beleefde - en kreeg dan plots te horen dat ik van haar hou. Het was dan ook meer dan fijn te voelen dat hij haar, na hun ontmoeting, helemaal geen "bedreiging" vond I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
PolyToo

PolyToo


Man
Aantal berichten : 1443
Leeftijd : 59
Woonplaats : Zuiderkempen
Puntensysteem : 6725
Registration date : 24-02-08

De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitimeza sep 20, 2008 11:28 pm

IN dat geval mooie ervaringe kom ik nog heel veel tegen, en ben er zeker van dat er nog gaan komen die mijn vorige gaan overtreffen :-p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De mooiste ervaring Empty
BerichtOnderwerp: Re: De mooiste ervaring   De mooiste ervaring I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De mooiste ervaring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
polyamory :: Forum-
Ga naar: